loading...
مرجع خبری Gunner Trust
یوسف مصطفی زاده بازدید : 17 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری GunnersTrust: قرارداد بازیساز اهل چک در این فصل به پایان می رسد و ارسن ونگر پایان هفته اعلام کرد انتظار می رود این بازیکن قرارداد جدیدی با آرسنال امضا کند.

توماس 33 ساله که سال 2006 از بورسیا دورتموند به آرسنال پیوست در بازی شنبه مقابل ساندرلند تاثیرگذار ظاهر شد. دوران حرفه ای او در باشگاه به دلیل چندین مصدومیت و از دست دادن کل فصل 9 – 2008 به دلیل مشکل همسترینگ دستخوش فراز و نشیب هایی بود.

اما اکنون او به ترکیب آرسن ونگر بازگشته است و همچنان باور دارد که به زودی جام را در دستان خود خواهد دید.

روسیچکی در گفتگو با مجله رسمی آرسنال گفت: "همیشه به این امر در اینجا باور داشتم و همچنان دارم. می دانستم که این باشگاه جای مناسبی برای من است و می خواهم تا زمانی که می توانم در اینجا بمانم."

"واضح است که پیش بینی آن بسیار دشوار است اما احساس خیلی خوبی دارم. احساس متفاوتی نسبت به آنچه در گذشته داشتم ندارم، تغییری در خود نمی بینم.

"تمام چیزی که می توانم بگویم این است که همچنان اشتیاق فراوانی برای کسب جام ها دارم و این اهمیت زیادی دارد.

"باید چنین نیرو و محرکی برای پیشروی و کسب دستاوردی داشته باشید و قطعاً همچنان این محرک را دارم.

"تقریباً به دلیل مصدومیت از بازی ها دور بود بنابراین اکنون رویکرد متفاوتی دارم زیرا می دانم در هر نقطه می تواند به پایان برسد و فقط می خواهم با آرسنال موفق شوم.

"در جمهوری چک قبل از آنکه اسپارتا پراگ را ترک کنم سه عنوان را کسب کردم، فاتح بوندسلیگا به همراه دورتموند بودم و همچنان باور دارم این کار را اینجا هم می توانم انجام دهم.

"اگر این اعتقاد را نداشتم، اینجا نمی ماندم.

"ایده فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان نیروی محرکه من است و عاشق آن هستم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 272